14 februari 2011

Ieder leven is het waard om geleefd te mogen worden.

Onderstaand mijn uitnodiging aan familie, vrienden voor de boekpresentatie.

Ieder leven is het waard om geleefd te 
   mogen worden


Beste familie en vrienden,

Eindelijk is het dan zo ver. Na bijna vijf jaar vastzittende rouw na de zelfdoding van Levi en na het wegschrijven van mijn schuldgevoelens, ben ik weer met beide benen op de aarde beland.

Verbaasd kijk ik naar een vernieuwde wereld, met een mooi ‘zielskindje’ in mijn armen.

De bevalling was zwaar en heeft lang op zich laten wachten. Het is een mooi kind geworden.

De baker Lilian Verheijen hield  de ontwikkeling van het kind vanaf het begin in de gaten.

Ik heb hem de naam, ‘Er zijn er velen zoals ik’ gegeven en vernoemd  naar Levi Goudsblom,  mijn ‘eikel’ in het hiernamaals.

Uitgeverij Gopher heeft de publicatie op zich genomen en het boek is tot stand gekomen.

Ik nodig jullie uit om op zaterdag 22 januari 2011, om 14.00 uur, samen met ons dit heugelijke feit te vieren en te proosten, op het leven dat geleefd  mag worden’.
Wij zullen dat doen in het monumentale Nicolaaskerkje in Westerland.

Als u verhinderd bent, vraag ik u vriendelijk om mij dit te laten weten via e mail h.van.dijk@quicknet.nl
Bellen kan natuurlijk ook. Mijn telefoonnummer is: 0227 593481


Een vriendelijke groet en hopelijk tot ziens,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten